sâmbătă, 10 noiembrie 2007

trist

aseara cand mergeam agale spre casa cu o punga cu d'ale gurii(4 bari si un pachet de tigari) aud un POC ...si in fata la 100 de metrii vad cum ceva negru se invarte pe strada,mi-am dat seama imediat...era un caine pe care-l lovise o masina(jeep)nici un pic de frana sau semne de evitarea cainelui nu am vazut,macar a murit instantaneu fara sa apuce sa mai schelalaie ceva.imediat am incepu sa-i umplu frigiderul soferului(banuiesc ca sa simtit bine omorand un animal...era cul ...trendy...bengos....gaura de la covrig)si mi-am adus aminte ca si io am calcat un pisoi cu masina si am fost nelinistit toata seara dar macar io am o scuza ...pisoiul era in mijlocul strazii si a intrat sub rotile din spate ale masinii si am simtit ca am trecut peste el...aseara si in seara cand am calcat io acel pisoi nevinovat nu am mai fost om...
stau si ma intreb ce satisfactie au OMUL JEG cand omoara un animal,chiar se simt mai tari si mai barbatii numai zic de acei OMUL JEG care au omorat pisica aia si au filmat.macar aiaau scapat usor cu o mica amenda de 1000 Ron(parca)...sincer imi pare rau ca nu eram langa ei...cu o drujba in mana sa ma distrez si io cu ei...mai un deget taiat....mai o mana ...si porma ii lasam sa plece acasa.
mai imbecililor ...mai cel mai inteligent animal este omu' ...ba nu animalele s-au dezvoltat pe langa noi ci noi pe langa ele,noi daca avem o durere de burta fugim repejor la doctor sa ne trateze...animalele mananca putina iarba ,ele nu au un doctor(decat cele care au stapan) noi am invatat sa traim dupa urma lor.io cand sunt cu masina si vad la distanta un caine sau alt animal ca este pe langa strada las masina mai incet sa nu apuce acel animal sa fuga in fata masinii si io sa nu mai pot pune frana sau sa-l evit,voua OMUL JEG va este chiar asa de greu sunt decat 20 de secunde in care puteti sa numai fiti niste OMUL CEL MAI DESTEPT ANIMAL.
am semnat cacatu ala de PETITIE de la PROTV...zic cacat pt ca stiu ca nu o sa ajute la nimic,vreau sa numai vad OMUL CEL MAI DESTEPT ANIMAL asa de salbatic si de cretin.
ba muistilor noi mancam animalele ,ele ne tin in viata pt asta nu e neaparat nevoie sa le consideram zeitati sau divinitati dar macar sa le respectam putin si sa nu le mai macelarim cum ni se scoala noua pula.
nu sunt vegetarian sau vrun mare iubitor de animale dar nu le fac ba nici un rau,le las in pace nu le deranjez si nu le omor voi nenorocitilor de ce nu faceti asa??? va este greu ...daaaa sunteti frustrati si molestati in copilarie si sunteti vai mortii vostrii, va meritati soarta cand aveti cate un necaz si cate un decez dampulea in neam...eheeee atunci ma bucur io pt necazu vostru si sunt OMUL CEL MAI DESTEPT ANIMAL. si rad cu gura pana la urechi.
hai k mi-am mai descarcat putin furia.
sper sa mai postez in curand si altceva...sper ceva mai comic

Niciun comentariu: