joi, 20 septembrie 2007

astazi sigur tre sa prestez despre XEX,dar tre sa prestez despre un XEX d-ala nebun...adic ma urc peste DAMADETREFLĂ(gagica mea)si adorm si ea ma lasa in pace si a doua zi dizdedimineata imi dau seama ca defapt nu a fost XEX nebun ci am fost io prea bouleţ si am adormit in loc sa profit de aceasta ocazie sa imi vîr maciuca la caldurica.
probabil cateva zile nu scriu nimic despre ce fac si cum o duc pentru ca nu dau p-acasa.pentru ca ma duc ca meşkeru sa prestez despre XEX ,ca doar nu din alt motiv aiurea.
dar azi mai tre sa ma duc sa si configurez un calc la o verichioara ,ca a dat si ea de mirajul calculatorului si ma suna pi mine ...ala bun la calpulatoare.sper sa ma descurc
binisor si sa nu ia floc Pc langa mine ca nu am cu ce-l stinge.
hai k deja m-am plictisit de tst dampulea.
daca mai am chef mai tst mai incolo

Niciun comentariu: